wtorek, 8 grudnia 2015

Dzień dobry :)

Chciałam Was serdecznie powitać na nowym blogu :) Cóż tu dużo mówić mój dotychczasowy pęka w szwach i brak mi miejsca na tematy związane z kuchnią, pieczeniem, smażeniem... Na teksty o tym jak gotuję ale też o tym jak kiedyś zabierały się do tego panie. Trochę historii związanych z jedzeniem, z ludźmi, z dawnymi paniami domu. I z tymi obecnymi. Ale też ze wszystkim co było i jest związane z prowadzeniem domu :)  Zapraszam Was w progi Rozkosznej Pani Domu:) Rozkosznej, bo to chyba najlepsze określenie. Nie perfekcyjnej, nie idealnej... Rozkosznej właśnie. Nowe będzie mieszać się ze starym, będzie pachnieć, będzie mruczeć. No miło będzie, jak to w kuchni, w salonie, w chacie, w dworze... Po prostu w domu :)

2 komentarze:

  1. Cudownie:)Witam zatem i gratuluje:)Zycze samych pysznych smakolykow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją specjalnością jest smażenie wszystkiego w panierce. Nie tylko kotlety czy rybki, ale też inne wszelakie specjały. Ostatnio spanierowałem czekoladowy batonik i na patelnię! Był taki sobie, ale jednak wysmażony! Myślę, że w trudnej sztuce smażenia wszystkiego na patelni w panierce osiągnąłem mistrzostwo i chętnie się z Paniami odwiedzającymi Blog Pani Magdaleny, jak i ją samą swą skromną acz wyspecjalizowaną kulinarną wiedzą podzielę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Followers